Het Budgetduveltje
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het Budgetduveltje

Creatief met je budget omgaan
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Droogkast of niet?

Ga naar beneden 
3 plaatsers

Heb jij een droogkast?
neen
Droogkast of niet? Vote_lcap67%Droogkast of niet? Vote_rcap
 67% [ 2 ]
ja, maar ik gebruik ze niet vaak
Droogkast of niet? Vote_lcap33%Droogkast of niet? Vote_rcap
 33% [ 1 ]
ja, ik gebruik ze bijna altijd
Droogkast of niet? Vote_lcap0%Droogkast of niet? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 3
 

AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 12-11-08

Droogkast of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Droogkast of niet?   Droogkast of niet? Icon_minitimevr 14 nov 2008 - 11:49

Heb jij een droogkast of niet? En zo ja, gebruik je die vaak? Vul even de poll in, dan weten we dat ook Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hetbudgetduveltje.actieforum.com
hilde430




Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 13-11-08

Droogkast of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Droogkast of niet?   Droogkast of niet? Icon_minitimevr 14 nov 2008 - 17:58

Wegens plaatsgebrek heb ik geen droogkast. En nu ik ondertussen ook weet hoeveel dat verbruikt en hoe belastend het is voor het milieu denk ik er al niet meer over.

Kan me wel voorstellen dat je met een gezin er anders over denkt. Bij mij hangt de was dus gewoon op het wasrek te drogen en als het al eens snel moet gaan, dan ga ik bij de wasserette langs. Die droogkasten drogen trouwens heel wat sneller dan een droogkast thuis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Admin



Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 12-11-08

Droogkast of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Droogkast of niet?   Droogkast of niet? Icon_minitimevr 14 nov 2008 - 21:07

Daar heb je inderdaad een goed punt. Wasserettes. Ik ken mensen die een hele lading was doen, en ze dan in 1 keer in de wasserette gaan drogen. Ook tijdsbesparend, he.
Hier droogt echter alles op de rek of aan de kapstok.

Trouwens, voor de prijs van een droogkast (en het verbruik), kan je al vaak naar de wasserette gaan, he.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hetbudgetduveltje.actieforum.com
Akasha




Aantal berichten : 151
Registratiedatum : 13-11-08

Droogkast of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Droogkast of niet?   Droogkast of niet? Icon_minitimeza 15 nov 2008 - 10:40

Ik heb wel een droogkast...met een gezin van 4 is het soms wel handig. Maar toch gebruik ik ze niet vaak, als het droog weer is hang ik de was liever buiten. Ook als het vriest...

De tip is zet je droogkast en wasmachine apart....ons wasmachine staat beneden en onze droogkast boven, ik ben gewoon sneller buiten dan boven. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Droogkast of niet? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Droogkast of niet?   Droogkast of niet? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Droogkast of niet?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Droogkast doet je kleding sneller verslijten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het Budgetduveltje :: Creatief met je budget :: Kleding verzorgen-
Ga naar: